L’Associació d’Amics del Parc Natural dels Aiguamolls (APNAE) i el MedFoto, coorganitzat per la Fundació Alive i el Club Nàutic L’Escala, presenten el taller de fotografia titulat «Paisatges de la Costa Brava».
El mar ha estat des de sempre una font d’inspiració per a artistes, entre els quals hi destaquen pintors i fotògrafs. El mar Mediterrani conjuga tots els elements dignes de ser plasmats en una fotografia memorable: els blaus I turqueses de l’aigua, els verds de la vegetació, etc. Aquest curs pretén oferir als alumnes uns coneixements bàsics per tal de poder plasmar amb més impacte visual els paisatges marins, la seva biodiversitat i els elements que l’envolten.
Iñaki és fotògraf professional de natura des de fa més de 30 anys. Durant la darrera dècada s’ha especialitzat en conservació i fotografia d’espècies en perill d’extinció. L’Iñaki ha publicat milers de fotografies arreu del món I és autor de 9 Llibres fotogràfics. Les seves fotografies les distribueix internacionalment l’agència anglesa Nature Picture Library i des de fa anys és membre de la ILCP (International League of Conservation Photographers). El seu projecte actual es diu ORIGEN, 2 anys amb la fauna ibèrica.
Nivell: Aquest curs està pensat per a tots els nivells. Es tracta d’un taller pràctic, on el professor explicarà tècnica i composició adaptada al nivell de cada participant, tot descobrint racons fotogènics.
Dia: dissabte 20 d’abril
Preu de l’activitat: 85 € (60 € socis APNAE i inscrits a MedFoto de l’1 al 10 d’abril de 2024).
Material fotogràfic necessari
No hi ha un material mínim indispensable. Tot i així, per tal d’optimitzar al màxim l’activitat és recomanable que els participants portin una càmera rèflex digital o sense mirall, objectiu gran angular amb algun filtre (com ara el polaritzador) i un trespeus.
Altres materials a dur